Veelgestelde Vragen
Algemeen
-
Het ziet het traject van offerte aanvraag tot oplevering eruit?
Uw wensen worden eerst besproken met één van onze verkopers. Indien nodig wordt een opname op locatie ingepland, waarna een offerte op maat wordt opgesteld. Nadat deze in opdracht wordt gegeven gaan onze specialisten aan het werk met de voorbereidingen en het ontwerp van het beeldplan. Na beeldgoedkeuring wordt de productie opgestart en worden de werkzaamheden door één van onze projectleiders in overleg ingepland. Na uitvoering van de werkzaamheden, al dan niet inclusief montage, wordt het project aan u opgeleverd. Eventuele nazorg en onderhoud kan op aanvraag worden verzorgd.
-
Hoe kan ik het beste een offerte opvragen bij bij All Jobs Wayfinding & Parking Solutions?
Voor een vrijblijvend offerte kunt u het beste contact opnemen met één van onze verkopers. Dit kan via onderstaande contactformulier, of stuur een email naar sales@alljobs.nl. Uiteraard kunt u ook bellen! Bel 0174 231 000 en vraag naar de afdeling verkoop. Zoekt u een specifieke verkoper? Kijk dan even op de contactpagina en neem direct contact op.
-
Maakt All Jobs Wayfinding & Parking Solutions ook ontwerpen en beeldplannen voor projecten?
Bij All Jobs Wayfinding & Parking Solutions hebben wij onze eigen ontwerpafdeling, waar uw wensen betreft de vormgeving van de producten worden vertaald naar concrete beelden. Na opdrachtvertstrekking gaan wij voor u aan de slag met het ontwerpen van de beelden.
-
Met wie kan ik het beste contact opnemen bij schade, storingen of gewenste service aan mijn producten of parkeervoorziening?
Voor eventuele schade aan de producten, welke bij All Jobs Wayfinding & Parking Solutions afkomstig zijn, kunt u contact opnemen met de afdeling Sales. Dit kan u doen door een email te sturen naar sales@alljobs.nl of te bellen naar 0174 231 000 en vraag naar de afdeling verkoop.
-
Verzorgt All Jobs Wayfinding & Parking Solutions ook de montage van de producten?
All Jobs Wayfinding & Parking Solutions beschikt over een eigen montageteam. Ons montageteam kan voor diverse werkzaamheden worden ingezet om onze of leveranciers afkomstige producten bij u op locatie te monteren. U vindt onze monteurs op de contactpagina van onze website.
-
Waar kan ik prijzen vinden van de producten en diensten op deze website?
Wegens de specifieke wensen in de maatvoering van onze producten, zijn er geen standaard prijzen die kunnen worden aangehouden. Indien u graag een prijs ontvangt voor een van onze producten/diensten kunt u het beste een offerte opvragen. Dit kan via onderstaand conactformulier, het sturen van een mail naar sales@alljobs.nl of u kunt bellen naar 0174 231 000. Een van onze verkopers zal dan spoedig contact met u opnemen om uw wensen te bespreken.
-
Waarom kiezen klanten voor All Jobs Wayfinding & Parking Solutions?
All Jobs Wayfinding & Parking Solutions is de complete expert in kwalitatieve wayfinding- en parking-oplossingen. Bij All Jobs hebben wij alles in huis om uw wensen te realiseren. Het gehele traject van advies tot aan de nazorg hebben wij in eigen beheer. Wij adviseren, ontwerpen, produceren, monteren en onderhouden. U wordt compleet ontzorgt door All Jobs Wayfinding & Parking Solutions, de ervaren specialist voor elke oplossing voor uw parkeer- en wayfinding-vraagstukken.
-
Wat is de standaard levertijd van de producten?
De levertijd hangt af van het type product. Wij werken voornamelijk met gemaatvoerde producten in huisstijl met verschillende kleuren of andere specifieke eisen. Dit maakt het voor ons feitelijk onmogelijk om hiervan een voorraad bij te houden. Onze standaard producten hebben wij doorgaans wel op voorraad. Bij grote bestellingen van een type product is de kans aannemelijk dat wij een extra hoeveelheid bij onze leverancier moeten afnemen. Hierbij zijn wij afhankelijk van de levertijd van onze leveranciers. De levertijd wordt altijd vermeld op onze offertes. Bent u benieuwd naar de levertijd van een product/dienst? Vraag dan vrijblijvend een offerte op.